טלפון: 1-800-052-065

כמה קפה כדאי לשתות

תפריט

קפה קר

מכונות קפה מקצועיות

סוגי קפה

לחצו לפרטים

כמה קפה כדאי לשתות

אומרים שקפה עושה טוב לאדם

בתי קפה

זו שאלת השאלות ולאף אחד אין תשובה ודאית, למרות שמחקרים רבים אומרים שקפה עושה טוב לאדם, אבל קראנו גם מחקרים הפוכים אז כמובן שזה אישי, כמה קפה אנו שותים, ואיך אנו שותים אותו?

הקפה מלווה את חוש הטעם בחיינו מגיל צעיר יחסית ועד בכלל, או עד שהרופא קובע שבכלל אסור לנו לשתות אותו יותר, אם אמנם אנו נענים לו.

לכל דור ולכל אדם פס הקול של חייו, ודומה שהקפה הוא פס הטעם שמלווה את חוש ובלוטות הטעם של למעלה משני דורות. אנו צורכים את הקפה בדרכים רבות, וכאן אין הכוונה רק או דווקא לאופני הצריכה הנוספים של הקפאין – כגון התה, או אפילו המשקה הפופולארי כל כך, הקוקה קולה, ודווקא צריך להיות מעניין לערוך תחרות בארץ למשל בין פופולאריות הקולה וצריכתה, לצריכת הקפה. לא, כאן הכוונה לסוגי צריכת הקפאין שבתוך הקפה.

על קפה, מכונות קפה אספרסו, ו- מכונות קפה טובות

מכונות קפה טובות, כדוגמת מכונות קפה אספרסו, כשהן מאוישות על ידי האדם המיומן במלאכה, יודעות להכין לנו קפה אספרסו מדהים. מכונות קפה אספרסו מכינות בעצם את הבסיס לרוב הקפה הנצרך בבתי הקפה.

ככלל ניתן להפריד, לפחות בארץ, בין שני סוגי צריכה עיקריים.

הצריכה הביתית כוללת לרוב קפה שחור וקפה נס מסוגים שונים. לעתים קרובות מאכלס גם הבית מכונות קפה טובות בדיוק כמו בית קפה, שיודעות להכין את האספרסו לסוגיו ופותחות את הפתח לכל שאר סוגי הקפה האיכותי, אולם אלו אינן מתקרבות לתפוצתם של שקית הקפה השחור או גרגרי הקפה המגורען.

הסוג השני המרכזי של סוג צריכת הקפה הוא הצריכה המוכרת לנו מבתי הקפה.

שם מכינות לכולנו מכונות קפה טובות את חווית הפינוק המלאה האהובה עלינו כל כך, שאיננו יכולים להשיג לרוב בבתים הפרטיים.

החל באספרסו הנכון, מהפולים האיכותיים, בטחינה הנכונה, ובטעם המריר והמתוק, צורב אך לא חרוך.

אספרסו שנשפך לתוך חלב מוקצף בקיטור חם, שגם אותו קשה יותר להשיג באיכות גבוהה בבית מבלי שיתפרק עד מהרה אם בכלל יתגבש לכדי קצף.

וכל זאת עוד בטרם נכנסנו לצורות השונות שמעצבים מומחי הבריסטה בקצף החלב שלנו: עלים ושושנים, לבבות ויונים.

כמובן שבתי הקפה מאפשרים גם את צריכת כל שאר הקפה, וקפה בטעמים שונים: כל שאר שילובי האספרסו וחוזקו – עם החלב – וכמותו: קפה שחור, וקפה נס: קפה פילטר, כמובן, ועוד.

לכל שאלה אתם מוזמנים להשאיר פרטים

ארומה ישראלי

לחצו לפרטים באתר
לחצו לפרטים באתר