טלפון: 1-800-052-065

תפריט

קפה קר

מכונות קפה מקצועיות

סוגי קפה

לחצו לפרטים

חשיבות מכונת הקפה

כמה נעים להיכנס בבוקר למשרד ולהתענג על כוס קפה איכותי שלא יסולא בפז.

אז כיצד תבטיחו שהקפה שלכם יהיה טעים ויסייע לכם להתחיל את היום בחיוך? בתנאי שאתם טיפוסים של קפה, כמובן, והרבה תלוי במכונות הקפה שיפקדו את משרדכם.

מכונות קפה למשרד הן הרבה מעבר לטרנד. הן עניין של ממש. בין אם מדובר באספרסו שנחשב לקפה איטלקי פופולרי בעולם אשר מכינים אותו באמצעות מכונת קפה אספרסו, בין אם מדובר בקפה בטעם אחר, מכונות הקפה משדרגות את חוויית העובד וגורמות לו להרגיש בבית.

בחירת מכונת הקפה הטובה

נשאלת השאלה כמה כוסות קפה יכולה להכיל כל מכונה, מה איכות הקפה, מה טעמו, ממה הוא עשוי וכיצד הוא יכול להיות מיוצר כראוי?

אין זו אמירה סתמית שקפה מכינים באהבה או לא מכינים בכלל. הקפה מזמן הפך לטעם החיים עבור רבים, אך חשוב לבחור את מכונת הקפה המשודרגת והמושלמת בהתאם לצורכי המשרד. דין משרד אחד אינו כדין משרד אחר וחשוב לערוך התאמות לכמות העובדים ולא פחות חשוב לכמות האורחים שיפקדו את המשרד. בעת רכישת מכונות קפה למשרד חשוב להבין כי יש מכונות אוטומטיות ומכונות חצי אוטומטיות ומכונות ידניות, ולכל מכונה יתרון משלה.

סוגי מכונות קפה

נדגיש כי מכונת קפה למשרד שהיא ידנית נחשבת מסובכת ולא בדיוק ידידותית בדומה למכונה שדרכה סוחטים תפוזים. ברוב המקומות תמצאו מכונות קפה אוטומטיות שממלאים בהן מים ומפעילים כאשר המכונה טוחנת את הקפה בהתכווננות עוצמת הטחינה והחליטה נעשית לתוך הכוס. לעומת מכונות קפה חצי אוטומטיות המאפשרות לטחון את הקפה עצמאית או להשתמש בקפסולות ופודים.

במכונות אוטומטיות וחצי אוטומטיות יש מנגנון להקצפת חלב שמקציפים ומחממים, אך לא שורפים. החימום יתבצע לשבעים מעלות.

כעת כדאי לשאול את השאלה מה החשיבות של מכונת קפה במשרד. התשובה פשוטה! נוחות, יוקרה, איכות, רושם ואכפתיות כלפי צוות העובדים וכלפי האורחים. כאשר מציבים מכונת קפה במשרד משמע שפינת הקפה הופכת חלק מן התפאורה של המקום. התפאורה עושה שירות לעובדים וגם לאורחים ששמחים תמיד לשתות קפה טעים.

לכל שאלה אתם מוזמנים להשאיר פרטים

ארומה ישראלי

לחצו לפרטים באתר
לחצו לפרטים באתר