טלפון: 1-800-052-065

תפריט

קפה קר

מכונות קפה מקצועיות

סוגי קפה

לחצו לפרטים

איך מטפלים בהצפה? במקרה של תקלה

הצפה בעקבות תקלה של מכונת קפה או צנרת

גם הצפת מים וגם הצפת ביוב גורמות לנזקים חמורים. במקרים כאלה אסור להתפשר. רק מומחה מנוסה במיוחד יספק מענה מדויק, ימזער את הנזקים ויעזור לכם לחזור לשגרה תוך זמן קצר ככל האפשר. דוד קצב, המייסד והמנכ"ל של קבוצת דודי מערכות, כבר טיפל בהצלחה באינספור הצפות, ולכן יש לו פתרון מיטבי גם עבורכם

דודי משאבות

מים הם משאב קריטי, וגם תשתית ביוב היא כמובן מרכיב בלתי נפרד מכל מבנה מודרני. כל עוד המערכות פועלות כסדרן, הן תורמות לאיכות החיים שלנו. תקלה, לעומת זאת, ובפרט כזו שגורמת להצפה רחבה, עלולה לגרום לנזקים חמורים מאוד. במצב כזה אסור להתפשר: ניסיון רב, ציוד משוכלל וזמינות מידית הם חובה – וזו בדיוק ההבטחה של דוד קצב ושל קבוצת דודי מערכות ומשאבות מים שבראשה הוא עומד.

עוצמת שאיבה גבוהה במיוחד

המרכיב המשמעותי ביותר בטיפול בהצפה הוא עוצמת השאיבה. כשיש כמות גדולה מאוד של מים – מי שתייה, מי ביוב, מי גשמים – חובה לפנות אותה מהר ככל האפשר, לפני שייגרמו עוד נזקים. ההבדל בין ציוד מתקדם, עם כושר ספיקה גבוה, לבין ציוד סביר הוא דרמטי. דוד קצב הנחיל לקבוצת דודי משאבות כלל ברזל: להצטייד תמיד במכשור המשוכלל ביותר לכל מטרה. התפישה הזו רלוונטית במיוחד כשמדובר על ציוד למצבי חירום, שבהם כאמור יש חשיבות עצומה לציר הזמן. בהתאם הצוותים של הקבוצה מגיעים לכל הצפה עם מערכות מהטובות בעולם, גם לשאיבה מהירה מאוד של כמויות מים גדולות וגם לפתרון בעיות ניקוז שמתגלות תוך כדי עבודה.

עבודה במתכונת חירום בכל רחבי הארץ

טיפול אפקטיבי בהצפת ביוב או הצפה כתוצאה מפיצוץ בצנרת, או מכל סיבה אחרת, נשען גם על היכולת להגיע בזמן קצר מאוד. בנקודה זו בא לידי ביטוי הגודל של קבוצת דודי מערכות ומשאבות. דוד קצב החל לעסוק בתחום באופן עצמאי לבדו. עד מהרה מספר הלקוחות זינק, דוד הכשיר עובדים נוספים והחברה הלכה והתרחבה. כיום יש לקבוצת דודי יכולת לעבוד במתכונת חירום, 24/7, בכל רחבי הארץ. התוצאה: צוות מיומן מאוד יגיע אליכם עם ציוד מהמתקדמים ביותר בתחום במהירות המרבית, בכל מקום שבו אתם נמצאים, גם בשעות היום וגם בשעות הלילה, גם בימי חול וגם בסופי שבוע ובחגים.

הבנה מעמיקה לגבי כל סוגי ההצפות

יש מספר סוגים של הצפות מים, ולכל אחת מהן מאפיינים מעט שונים (לצד כמובן מכנה משותף נרחב). דוד קצב, כמומחה בעל ניסיון, מכיר היטב את המאפיינים הייחודיים של כל הצפה והצפה, ואת הידע יקר הערך הוא הנחיל גם לעובדים שלו.

בהתאם תוכלו לקבל את הפתרון הנכון ביותר לכל סוג של הצפה: הצפת ביוב, הצפה בעקבות פיצוץ בצנרת, הצפה במפלס תחתון עקב חלחול מי גשמים ו/או בעיית ניקוז, הצפות בחדרי מכונות, הצפות בחניונים תת קרקעיים ועוד. בהקשר של חניונים חשוב לציין שלקבוצת דודי מערכות ביובית ייעודיות שיכולות להיכנס גם לחניונים שבהם קיימת מגבלת גובה.

להקדים תרופה למכה בזכות הבקיאות של דוד קצב

לאחר מתן מענה מידי והחזרת השליטה במצב, דוד קצב אמון גם על גיבוש אסטרטגיה למניעת הצפות נוספות. באופן טבעי גם התכנון ארוך הטווח שמטרתו הקדמת תרופה למכה מבוסס על הניסיון הרב של קצב. בין השאר יתבצע איתור כשלים בתשתיות שונות ובמערכות ניקוז, החלפת חלקי צנרת פגומים, תיקונים חיוניים ועוד. כל העבודות מתבצעות ביעילות מרבית ובשקיפות מוחלט

לכל שאלה אתם מוזמנים להשאיר פרטים

ארומה ישראלי

לחצו לפרטים באתר
לחצו לפרטים באתר